استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان از معلمان خواست تا در تمام زمینه ها به ویژه در بحث تعلیم و تربیت به روز باشند زیرا علم با سرعت در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۷۴۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ 02 May 2019

به گزارش تابناک،عباس رضایی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت مقام معلم در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه نسل امروز نسل هوشیار و بیداری است و امکانات جدیدی در اختیار دارد گفت: پس معلمان باید بکوشند تا با جدیت و انگیزه بالا نسبت به کسب آموزش های جدید به صورت رسمی و غیر رسمی تلاش کنند.
وی معلم را تجلی واقعی انسان دانست و گفت: معلمان در کلاس درس، ادب و اخلاق را در مرحله عمل به دانش آموزان می آموزند؛
و افتخار می کنم که تا امروز کلاس درسم را ترک نکرده‌ام زیرا معتقدم حقوق معلمی پاک ‌ترین و با برکت ‌ترین درآمداست.
وی در باب زحمات و خدمات معلمان گفت: معلم در مدرسه همیشه ایستاده و دانش آموزان به عنوان ارباب رجوع نشسته هستند و با این کار اخلاقیات را در عمل به آنها می آموزند ولی در ادارات مراجعه کننده سرپا ایستاده و کارمند همیشه نشسته است.
رضایی با بیان اینکه هر جامعه‌ای که بخواهد توسعه را سرلوحه قرار دهد باید خدمت رسانی را از آموزش و پرورش شروع کند گفت: اگر توسعه را از هر بخش دیگری شروع کنیم آن خدمات نتایجی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: شاید آنطور که باید و شاید و شایسته مقام معلمان است به جایگاه آنها تاکنون پرداخته نشده است ولی باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که برخی افراد نفوذی کرامت معلمان را خدشه‌ دار کنند.
استانداراصفهان با اشاره به اینکه هر تجمعی باید با هماهنگی و دریافت مجوز صورت گیرد گفت: در تجمع چند هفته قبل معلمان مقابل استانداری برخی نفوذی‌ها که قصدشان برهم زدن جایگاه معلم بود به شایعه سازی درخصوص زدن گاز فلفل پرداختند.
وی یادآور شد: در آن تجمع تعدادی از عاملان حوادث که بیشتر آنها هم معلم نبودند و هم اینکه اهل اصفهان نبودند دستگیر شدند و تعدادی از آنها که مشکلی نداشتند در همان روز آزاد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار