کد خبر: ۷۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲ 09 August 2015

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد از آغاز مرمت و بازسازی 10 مدرسه در این شهرستان با هدف شاداب سازی محیط و بهسازی فضای مدارس برای سال نحصیلی جدید خبر داد.

محسن شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح با مشارکت بسیج سپاه نظرآباد به مدت 45 روز کاری در مدارس شهری و روستایی با همراهی دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی عملیاتی می شود.

وی اظهار کرد: 200 دانش آموز و مربی مسوولیت مرمت و باسازی مدارس شهید شیرودی ، آیت الله مشکینی، توحید، دانش و هنر ، شهید غدیریان ، وحدت اسلامی ، شهید مدنی ، شهید رادپور ، شهید چمران و آیت الله خامنه ای ( دامت برکاته ) را بر عهده دارند.

شهبازی زیبا سازی محیط مدارس ، رنگ آمیزی کلاس های درس و سالن مدارس ، بهسازی سرویس های بهداشتی و آبخوری ، کشیدن نقاشی هایی از طبیعت روی مکان هایی از فضای مدارس ، شعار نویسی دیوارها با مزامین دینی ، تربیتی و آموزشی ، تعمیر میز و صندلی ها شکسته شده را از جمله اقدامات در حال انجام در قالب این طرح در مدرسه های نظرآباد ذکر کرد.

مدیر آموزش و پروزش نظرآباد ترویج فرهنگ کار در بین خانواده ها ، پرداخت دستمزد و لذت بردن از درآمد کاری در بین دانش آموزان فعال در این طرح ، استفاده از توانمندی ها و سلایق دانش آموزان و مربیان برای ایجاد فضای مناسب برای شروع سال تحصیلی جدید را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

نظرآباد 24 هزار و 300 دانش آموز و 1700 معلم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار