مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماهه امسال درآمد عمومی استان اردبیل با فزایش ۳۲ درصد به ۲۲۰ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴ 23 February 2015

هاشم مظفری عصر امروز در جلسه بررسی میزان درآمدهای عمومی استان اردبیل درسال 93 اظهار داشت: در 11 ماهه امسال درآمد عمومی استان اردبیل از محل‌های مختلف با افزایش 32 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو شده و به رقم 220 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل بیشترین درآمد عمومی استان اردبیل را از محل مالیات دانست و بیان کرد: 81 درصد منابع درآمدی حاصل از مالیات‌های وصولی از منابع مالیات و 19 درصد باقیمانده نیز از محل‌های مختلف تعیین شده دیگر تامین شده است اما عمدتا درآمد عموم استان از محل دریافت مالیات به دست می‌آید.

وی افزود: در قانون بودجه کشور برای استان اردبیل در امسال مبلغ 247 میلیارد تومان تصویب شده بود که باید این میزان درآمد عمومی در استان حاصل می‌شد که تاکنون220 میلیارد تومان محقق و به حساب خزانه واریز شده و باقیمانده نیز تا پایان سال تلاش می‌کنیم به طور کامل محقق شود.

مظفری تصریح کرد: تمامی درآمدهای وصولی از منابع مختلف در قالب تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و اعتبارت هزینه‌ای در استان اردبیل برای عمران و پیشرفت در سطح استان هزینه شده تا بتوانیم شاهد توسعه و عمران در بخش‌های مختلف و اشتغال در این حوزه‌ها برای جوانان بوده و در این حوزه مسیر توسعه و آبادانی را رقم بزنیم.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل از پرداخت 400 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: این اعتبار از محل درآمدهای وصولی برای این ادارات واریز شده تا از این اعتبار برای توسعه در مناطق مختلف استان و انجام کارهای عمرانی و اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار