کد خبر: ۷۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 10 August 2015

استاندار البرز بر ضرورت ارتقای بهداشت و تخصیص تسهیلات توسعه بخش کشاورزی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در حاشیه چهارمین شورای عشایر که در چادرهای ییلاقی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به رفع مشکلات عشایر و توسعه خدمات رسانی‌ به آنها مهمترین برنامه و اولویت است.

وی ادامه داد: عشایر از قشرهای مهم جامعه هستند که لازم است با رفع مشکلات،‌ آنها را در توسعه محصولاتشان یاری دهیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه مطالبات و دغدغه‌های عشایر باید برطرف شود، افزود: برخی از این مطالبات از سوی عشایر مطرح شد که به عنوان مصوبه در دستور کار قرار داد.

استاندار البرز بیمه فراگیر دام عشایر، تأمین اعتبار خرید تانکر آب به منظور آب‌رسانی سالم و بهداشتی به واحدهای عشایری و صدور مجوز احداث بنا به عنوان اسکان در داخل طرح مرتع‌داری را از مهمترین مصوبات این جلسه اعلام کرد.

طهایی در ادامه بر تأمین اعتبار خرید یک دستگاه لودر به منظور بازگشایی راه‌های عشایری، احداث دکل همراه اول در منطقه، راه‌اندازی نمایشگاه دائمی عرضه محصولات عشایری استان، تخصیص تسهیلات توسعه بخش کشاورزی برای تامین علوفه، ارتقای سطح بهداشت و استفاده از انرژی‌های نو در جامعه عشایری و تامین امنیت در ایل راه‌ها، و همچنین ایجاد امنیت در جامعه عشایری را از جمله مصوبات مهم چهارمین جلسه شورای عشایر استان البرز عنوان کرد.

گفتنی است استاندار البرز به همراه مدیران استان از منطقه ییلاقی آزادبر بازدید کرده و در گفت‌وگو با عشایر این منطقه با مسائل و مشکلات آنان از نزدیک آشنا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار