کد خبر: ۷۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 12 August 2015
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: راهبرد جدید مبارزه با ساخت‌وساز غیرمجاز در قالب پنج گزینه در گیلان تدوین شده است.

حجت شعبانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به راهبرد جدید برای مبارزه با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در گیلان اظهار کرد: نقشه راه مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی در استان تدوین شده است.

وی به مقابله انتظامی در برخورد با ساخت‌های غیرمجاز در گیلان اشاره کرد و افزود: اگر مقابله انتظامی در سال‌های گذشته پاسخ می‌داد اکنون افزایش سکونت‌گاه‌های غیر مجاز در استان نداشتیم.

شعبانپور با بیان اینکه راهبرد جدید مبارزه با ساخت‌وسازهای غیر قانونی در قالب پنج گزینه تدوین شده است، تصریح کرد: مشارکت مردمی و همراهی رسانه‌ها در راستای فرهنگ‌سازی پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تاکید بر بالابردن درآمد روستائیان در راستای توسعه پایدار در استان، بیان کرد: اگر پاسخگوی تقاضای مردم در ساخت‌وساز نباشیم ساخت‌وسازها به طور غیرمجاز انجام می‌شود.

وی خواستار اتمام طرح‌های تفصیلی شهرهای گیلان شد و گفت: اتمام طرح‌های هادی و طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مشخص کردن محدوده‌های ساخت‌وساز مجاز حائز اهمیت است.

شعبانپور با اشاره به اینکه ساخت‌وساز در مناطق شهری باید در قالب طرح‌های تفصیلی باشد، خاطرنشان کرد: طرح‌های جامع تفصیلی شهری در 52 شهر گیلان در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار