کد خبر: ۷۵۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 27 June 2019

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: اگر موضوعاتی در حوزه امنیت اخلاقی وجود داشته باشد باتوجه به نص‌صریح قانون و بدون کوچک‌ترین ملاحظه‌ای با هرگونه ناهنجاری برخورد خواهیم کرد و همیشه حافظ ارزش اسلامی خواهیم بود.

به گزارش بلاغ، حسن مفخحی شهرستانی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جویبار اظهار کرد: امروز برای اینکه نیروی انتظامی به تراز انقلاب اسلامی برسد، که در واقع صادر کننده ادبیات اسلامی به تمام کشورهای دنیا باشد باید با ظرافت، جدیت، تلاش و ادبیات خاصی در عرصه امنیت گام بردارد. 

وی افزود: فلسفه وجودی ما این است که خادم خوبی برای مردم باشیم. 

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه شاید اقدامات ما در برخورد با ناهنجاری‌ها و حفظ ارزش‌های اسلامی مسائلی را در پیش داشته باشد اظهار کرد: ولی نباید بهراسیم و با قدرت و صلابت بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیافزاییم. 

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: اگر موضوعاتی در حوزه امنیت اخلاقی وجود داشته باشد باتوجه به نص صریح قانون و بدون کوچک‌ترین ملاحظه‌ای با هرگونه ناهنجاری برخورد خواهیم کرد و همیشه حافظ ارزش اسلامی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران باید پلیس مکتبی و کاملاً مقید به معارف اسلامی، موازین شرعی و قانونی باشد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در جهت تحقق تمدن بزرگ اسلامی تلاش می‌کنیم گفت: باتقویت زیرساخت‌ها، استفاده از نیروهای متعهد، انقلابی و دل‌سوز و استفاده از فناوری‌های نوین در مسیر تحقق تمدن بزرگ اسلامی گام بر می‌داریم. 

اجازه ندادیم جویبار حیاط خلوت اراذل و اوباش باشد

اکبر درویشی فرمانده سابق انتظامی شهرستان جویبار نیز دراین مراسم با بیان اینکه خدمت در شهرستان جویبار باتوجه به مطالبات مردم بسیار سخت است بیان کرد: اجازه ندادیم جویبار حیاط خلوت اراذل و اوباش باشد. 

وی عنوان کرد: با تلاش همکارانم در این شهرستان و ایجاد امنیت و ناامن کردن محیط برای اراذل و اوباش بسیاری از اراذل و اوباش مشهور جویبار یا دستگیر شدند یا به سایر شهرستان‌ها رفتند. 

فرمانده سابق انتظامی جویبار یکی از اقدامات مهم انتظامی این شهرستان تعامل با مردم بود گفت: همواره برای تأمین امنیت و آرامش در شهرستان جویبار تلاش کردیم و این امنیت فقط با مشارکت مردم تأمین شد. 

در این مراسم از زحمات اکبر درویشی فرمانده سابق انتظامی جویبار تقدیر و غلام‌رضا جعفری به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان جویبار معارفه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار