کد خبر: ۷۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 13 August 2015



امام جمعه آستانه اشرفیه پایبندی اصحاب رسانه به اخلاق حرفه‌ای را موجب توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دانست و گفت: رعایت این اصل مهم تاثیر بسزایی در رسیدن فضای رسانه‌ای به استانداردهای کیفی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد ساجدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعیین روزی به نام خبرنگار نشان دهنده جایگاه و اهمیت ویژه این حرفه در کشور است.

امام جمعه آستانه اشرفیه با تاکید بر اثرگذاری اصحاب رسانه بر جامعه، عنوان کرد: این قشر بیش از مردم عادی اخبار، مسائل و تحولات اجتماعی را دنبال می‌کنند و بیشتر از مردم عادی در جریان امور جاری هستند.

حجت الاسلام ساجدی با اشاره به انتصاب خود به عنوان امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه، گفت: این انتصاب با وجود تدبیری بوده که برای خود داشتم و در واقع تقدیر من بوده است و امیدوارم که بتوانم تکلیفم را به درستی انجام دهم.

وی ادامه داد: با توجه به آشنایی با شهرستان و ارتباطاتی که از گذشته وجود دارد، انجام وظیفه در آستانه اشرفیه تا حدودی برای من آسان شده است.

حجت الاسلام ساجدی با بیان اینکه زمان پذیرفتن عنوان امام جمعه، پس از تاملات بسیار یادداشتهایی تهیه کردم و از دوستان زیادی مشورت گرفتم، افزود: اگر احساس کنم که بازتاب‌های منفی در سطح شهرستان نخواهد داشت و یا به انتظارات نابجا دامن نخواهد زد، ممکن است دنبال تدوین یک سند راهبردی میان مدت در زمینه کار خود باشم.

وی اخلاق رسانه‌ای را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: به طور معمول افراد فرهنگی گرایش بیشتری به سمت ارزش‌های متعالی دارند و کمتر دچار گرایش‌های مذموم و غیراخلاقی می‌شوند.

حجت الاسلام ساجدی با اشاره به وجود نگرش‌های متفاوت و گرایش‌های گوناگون در جامعه، بیان کرد: باید برای عملکرد رسانه‌ها اصول اساسی وجود داشته باشد.

وی پایبندی اصحاب رسانه به اخلاق حرفه‌ای را موجب توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه دانست و اظهار کرد: رعایت این اصل مهم تاثیر بسزایی در رسیدن فضای رسانه‌ای به استانداردهای کیفی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار