درپی مذاکرات و رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و اعزام علی خطیر، نماینده معاون استقلال به مقر فیفا (زوریخ) و طبق وعده امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در روز‌های گذشته، سرانجام با تایید نهایی فیفا، پرونده طلب پروپئیچ مختومه و مبلغ مزبور توسط فیفا پرداخت خواهدشد.
کد خبر: ۷۶۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 19 July 2019

طبق اعلام رسمی فیفا مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپئیچ، مهاجم کروات و شاکی تیم استقلال در فصل ۹۴-۹۵ پولش را از حساب درآمد این باشگاه در فیفا از طریق نامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال، نامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپئیچ، مهاجم کروات تیم استقلال در فصل ۹۴-۹۵ از حساب درآمد این باشگاه در فیفا از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دریافت شد.

فیفا پرداخت پول پروپئیچ ازمحل طلب استقلال راپذیرفت

درپی مذاکرات و رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و اعزام علی خطیر، نماینده معاون استقلال به مقر فیفا (زوریخ) و طبق وعده امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در روز‌های گذشته، سرانجام با تایید نهایی فیفا، بدینوسیله پرونده طلب پروپئیچ مختومه و مبلغ مزبور توسط فیفا پرداخت خواهدشد.

این مهم باوجود اخبار و اظهار نظر کذب، ناشیانه، بی‌مسؤولانه و شیطنت برخی از رسانه‌ها و جریان‌ها رخ داد. جریان‌هایی که خود را حامی و دلسوز باشگاه بزرگ و مردمی استقلال معرفی می‌کنند، اما در عمل با حاشیه‌سازی موجب نگرانی و تشویش اذهان هواداران محجوب استقلال شده‌اند. بدون تردید طی روز‌های آینده و با اعلام رسمی باشگاه استقلال از طریق مراجع قانونی اقدام لازم در جهت برخورد با عوامل دروغ‌پرداز انجام خواهد گرفت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار