نماینده رشت در مجلس درحالی شریعتی استاندار خوزستان را گزینه جدی استانداری گیلان معرفی کرده که روابط عمومی استانداری خوزستان به طور کلی این مسأله را تکذیب می‌کند.
کد خبر: ۷۶۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ 28 July 2019

برخی از سایت‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی امروز به نقل از نماینده مردم رشت، از منصوب شدن غلامرضا شریعتی به سمت استانداری استان گیلان خبر دادند.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با تکذیب این خبر اظهار کرد: فعلاً هیچ گونه صحبتی درباره رفتن غلامرضا شریعتی به استانداری گیلان مطرح نیست و استاندار خوزستان برای پیگیری جبران خسارات سیل و زلزله در خوزستان می‌ماند.

وی افزود: استاندار خوزستان همچنان تلاش دارد تا امور استان را به نحو احسن پیگیری کرده و هیچ دغدغه ذهنی به‌جز مسائل استان، پیگیری مطالبات مردم و توسعه استان ندارد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، اما در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: طی صحبت‌هایی که با نمایندگان خوزستان و حوزه وزارت کشور انجام شد به نظر می‌رسد غلام‌رضا‌شریعتی استاندار خوزستان قرار است خوزستان را ترک کند به همین دلیل یکی از گزینه‌های مطرح برای استانداری گیلان است.

وی با بیان اینکه شنیده‌ام استاندار خوزستان دیگر نمی‌خواهد در این استان بماند، افزود: با توجه به انتخابات پیش‌رویی که داریم وزیر کشور معتقد است کسی باید به استانداری گیلان منصوب شود که حداقل سابقه‌ای از استاندار بودن را داشته باشد.

نمایند مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظر نمایندگان استان انتخاب گزینه بومی برای استانداری گیلان است، گفت: گزینه‌های بومی کارنامه‌ موفقی در استان داشتند اما اگر قرار است گزینه غیر بومی برای گیلان انتخاب شود آقای شریعتی از گزینه‌های خوب است.

کوچکی نژاد بیان کرد: ظرف سه تا چهار روز آینده قضیه استاندار شدن شریعتی در استان گیلان مشخص خواهد شد و از آنجایی که شریعتی قصد خروج از خوزستان را دارد وی گزینه جدی استانداری گیلان است البته همه چیز بستگی به نظر نهایی وزارت کشور دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار