مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه فجر فارس از انهدام باند بزرگ تولید مشروبات الکلی در این استان توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 14 August 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس: جلال یاراحمدی اظهار داشت: سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس طی یک سری عملیات تحقیق و شناسایی بزرگ‌ترین باند تولید مشروبات الکلی را منهدم کرد.

وی افزود: این باند به تولید و توزیع انواع مشروبات الکلی در استان فارس و استان‌های هم‌جوار مبادرت می‌کرد که در عملیات سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس بیش از 200 هزار بطری مشروبات الکلی از این باند کشف و 11 نفر دستگیر شده‌اند.
مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه مشروبات این باند با استفاده از الکل صنعتی، طعم‌دهنده‌های شیمیایی غیرمجاز و در شرایط غیربهداشتی به‌صورت زیرزمینی تولید می‌شده است، گفت: پس از انجام آزمایش‌های مختلف بر روی این مشروبات الکلی مشخص شد مصرف این مشروبات تأثیرات سو و مخرب بر روی کلیه، کبد و سایر اعضای بدن فرد مصرف‌کننده خواهد داشت.
وی همچنین از کشف دستگاه‌های صنعتی تولید مشروبات الکلی، یک کلت کمری و تعدادی سلاح‌های سرد از اعضای این باند خبر داد.
یاراحمدی افزود: نکته مهم در عملکرد این باند تولید مشروبات الکلی، مشابه‌سازی نمانام‌های خارجی مشروبات الکلی با استفاده از دستگاه‌های صنعتی است، که پس از تحقیقات و آزمایش‌های مختلف مشخص شد این باند در یک شرایط غیربهداشتی و با استفاده از مواد شیمیایی غیراستاندارد نظیر الکل صنعتی اقدام به تولید مشروبات الکلی و توزیع آن می‌‌کرد که آسیب‌های جسمی و روانی جبران‌ناپذیری بر بدن فرد مصرف‌کننده باقی می‌گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار