مصوبه سیزدهم مرداد 94 شورای شهر شیراز برای دادن 2 هزار متر مربع زمین از فضای باغ جنت این شهر به کانون فرهنگی رهپویان وصال با واکنش هایی مواجه شد که فرماندار شیراز به عنوان مرجع تایید یا رد این مصوبه می گوید هنوز فرصت بررسی موضوع را نداشته ایم ولی دغدغه ها را در نظر داریم.
کد خبر: ۷۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 14 August 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:فرماندار شهرستان شیراز گفت:مصوبه صد ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز برای گرفتن تائیدیه به فرمانداری این شهرستان ارسال و دریافت شده است.

حیدر عالیشوندی موضوع دغدغه های مردم را پیش کشید و ادامه داد: در فرصت مانده برای بررسی بدون تردید دغدغه های مردم در زمینه های فضای سبز ، خشکسالی و فرهنگی در این بررسی لحاظ خواهد شد.

طبق قانون شوراهای اسلامی هر تصمیم و مصوبه شورا باید به امضای فرماندار شهرستان مربوطه برسد و زمان تعیین شده برای دریافت پاسخ فرماندار در قانون 15روز پیش بینی شده است.

در روزهای اخیر، موضوع واگذاری این محدوده از باغ جنت به شبکه های اجتماعی راه یافته و مخالفان و موافقانی داشته است.

باغ جنت از جمله باغ های دورهٔ قاجار است که در جنوب شهر شیرازدر بولوار امیرکبیر است .
حاج میرزا ابوالحسن خان مشیرالملک از رجال قاجار آن را حدود سال 1260 هجری قمری ساخته است.

این باغ تفرجگاه مردم شیراز است و روزهای تعطیل، مسافران استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد نیز در این محل حضور پیدا می کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جانباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
باسلام . من به عنوان یک جانباز مطالبی را به عرض می رسانم . اصولا پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این باغ دراختیار جانبازان عزیز قرار گرفت و شهرداری بزور و با تهدید اقدام به تصرف این باغ نمود . مدیر کل فقید و شهید بنیاد جانبازان سردار سرافراز اسلام جناب آقای اسکندری با مکاتبه با امام جمعه وقت خواستار جلوگیری از تصرف قسمتی از باغ توسط شهرداری شد اما شهرداری با تمام قوا در مقابل آن شهید بزرگوار قرار گرفت . بدلیل اینکه بنیاد شهید در این باغ در حال ساختن بیمارستان است احتیاج مبرم به فضای این باغ جهت جانبازان سرافراز دارد . محیط بیمارستان نیز احتیاج به سکوت و سکون دارد . حال مشخص نیست چرل شهرداری اقدام به واگذاری تصرف زمین جانبازان و انتقال آن به دیگران را نموده است . این کار شهرداری و شورای شهر خیانت به خون شهدا و جانبازان است . الهم مشغل ظالمین بظالمین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار