کد خبر: ۷۶۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 01 August 2019
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هدفگذاری مهاجرت معکوس در شهرستان‌های بویراحمد و دنا عملیاتی شده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا وسیما مرکز ، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلام در شورای اشتغال استان،گفت: توسعه خدماتی در مناطق مختلف روستایی محور فعالیت قرار گرفته است.
 غلام محمد زارعی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در حاشیه شهر یاسوج زندگی می‌کنند، ابراز داشت: این آمار در حال افزایش است.
زارعی فعال سازی بستر‌های توسعه‌ای در مناطق روستایی را ضروری دانست و بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد جمعیت شهرستان‌های بویراحمد و دنا روستایی است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ارتقای اشتغال زایی و توسعه کشاورزی را از محور‌های ارتقای روستایی دانست و ابراز داشت: همچنین در آینده‌ای گاز رسانی به روستا‌ها به ۸۵ درصد خواهد رسید و پوشش مناسب سایر خدمات را خواهیم داشت.
زارعی با تاکید بر اینکه محرومیت برای مناطقی که سرشار از ظرفیت‌های انسانی و پتانسیل‌های طبیعی است، معنا ندارد، عنوان کرد: باید برای از بین بردن نیست‌ها و محرومیت‌ها در مناطق هدف تلاش بالایی را به کار بگیریم.
وی شورای اشتغال را از مهمترین شورا‌های استان دانست و بیان کرد: تقویت فرهنگ اشتغال و بستر سازی و بکارگیری تسهیلات با الگو‌های مناسب ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار