کد خبر: ۷۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 15 August 2015

رییس اداره خدمات فنی و کشاورزی تعاون روستایی البرز از توزیع بیش از 11 هزار تن انواع نهاده های دامی در بین اعضای تعاونی ها و تشکل های کشاورزی این استان خبرداد.

سوسن ایمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این نهاده ها توسط تشکل های تحت پوشش تعاون روستایی استان توزیع می شود، افزود: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی علاوه بر توزیع این میزان نهاده، 733 کیلوگرم انواع سموم شیمیایی و 60 تن بذر ذرت را بین اعضا خود توزیع کرده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز بیش ازر یک هزار و 900 تن انواع کودشیمیایی شامل یک هزار و 400 تن اوره، 420 تن فسفاته و 50 تن پتاس و50 تن ماکرو بین کشاورزان البرز توزیع شده است .

وی، پیگیری طرح ها در سال 94 ، ایجاد سردخانه 10 تنی ، پیگیری ساخت زمین مربوط به اتحادیه ساوجبلاغ ، نظارت بر حمل کنجاله سویا و کلزا را از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری برشمرد.

ایمانی افزود: بررسی و اظهار نظر در مورد طرحهای کشاورزی ودامپروری، پیشنهاد توسط شرکتهای تعاونی روستایی و کشاورزی در زمینه فعالیتهای کشاورزی و ایجاد واحدهای دامپروری یا بهینه سازی آنها، تهیه طرحها و پروژه های مربوط به مکانیزاسیون انواع فعالیتهای کشاورزی و دامپروری کشاورزان و دامداران عضو شبکه تعاون های روستایی همسو با اهداف توسعه بخش کشاورزی از جمله اقدامات حوزه خدمات فنی و کشاورزی در سال جاری است.

وی، انجام مطالعات و تهیه طرحهایی در زمینه کاهش هزینه تولید انواع فرآورده های کشاورزی ودامی اعضاء شرکتهای تعاونی روستایی و کشاورزی را از دیگر وظایف و فعالیتهای حوزه خدمات فنی و کشاورزی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار