کد خبر: ۷۷۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 05 September 2019

تیم منتخب دادرسان استان گیلان در هفتمین مرحله المپیاد آماده مرحله کشوری موفق به کسب رتبه اول در رشته" پناه گیری" و سوم در "خروج ایمن و حمل مصدوم" شدند .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مهدی ولی پور ضمن دیدار با اعضای تیم المپیاد آماده و تقدیر از آنان گفت : جوانان به عنوان ارکان اصلی هلال احمر با حضور بیشتر در فعالیتهای این نهاد مردمی می توانند به گسترش اهداف هلال احمر کمک کنند .
عضو شورای اداری استانداری افزود با توجه به آسیب های اجتماعی تهدید کننده جوانان ، امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند ترویج اصول انسانی و بشر دوستی که از اهداف هلال احمر است می باشیم و شما بعنوان سفیران این نهاد بزرگ مردمی می توانید همراه هلال احمر باشید .
این مقام مسوول ضمن تقدیر از معاونت جوانان استان و کارشناسان این حوزه بیان داشت : جوانان ما با تاسی از آموزه های دینی و همچنین دریافت آموزشهای لازم در هلال احمر می توانند ضمن مراقبت و هدفمند سازی فعالیتهای خود دیگر اعضای خانواده و جامعه را به این سمت هدایت کنند .
در ادامه امید عظیمیان معاونت جوانان هلال احمر استان نیز ضمن تقدیر از حمایتهای همه جانبه مدیر عامل و تلاش اعضای تیم دردستیابی مقام های برتر گفت : کسب مقام توسط اعضا حاصل مشارکت و کار تیمی می باشد که درطی تمرین و حضور مستمر اعضا در آموزشها و اردوها می باشد .
وی همچنین افزود : اعضای تیم دختران در مسابقات جانبی هفت سنگ و شب فرهنگی نیز موفق به کسب مقام اول شدند .
معاون جوانان استان بیان کرد : 344 مدرسه تحت پوشش طرح دادرس جمعیت هلال احمر که بیش از 10 هزار دانش آموز در مدارس با عنوان تیم های "دانش آموزان آماده در حوادث "آموزش و در مواقع لزوم در حوادث بکارگیری میگردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار