تیم ایران با دو مدال طلا در بخش بانوان و یک طلا، یک نقره و یک برنز در بخش مردان بهترین عملکرد را داشت و جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۷۸۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 07 October 2019

سنگین وزن تیم ملی کاراته ایران به نشان نقره رقابتهای لیگ جهانی دست یافت تا تیم ملی ایران در مجموع با سه طلا، یک نقره و یک برنز عنوان نخست را کسب کند.

به گزارش تابناک ایلام، ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی در سال ۲۰۱۹ که با حضور ۶۴۲ کاراته کا از ۸۴ کشور جمعه گذشته به میزبانی روسیه در مسکو آغاز شده بود با قهرمانی تیم ایران در هر دو بخش بانوان و آقایان به پایان رسید.

تیم ایران با دو مدال طلا در بخش بانوان و یک طلا، یک نقره و یک برنز در بخش مردان بهترین عملکرد را داشت و جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

در میان ۸۴ کشور شرکت کننده هیچ کشوری چهار نماینده در دیدارهای فینال نداشت و ملی پوشان شایسته کشورمان که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند در سه فینال رقبای خود را شکست دادند و موفق به کسب مدال طلا شدند.

سجاد گنج زاده آخرین نماینده ایران در مبارزه پایانی وزن ۸۴+ کیلوگرم برابر «گوگیتا» از گرجستان ۷ بر ۲ باخت و به نشان نقره دست یافت. وی با برتری مقابل «راب تایمرمانس» از کوراسائو، «حسین دایخی» از الجزایر و «رودریگو روخاس»  از شیلی  را شکست داد و در نیمه نهایی هم برابر «مهدی فیلالی» از فرانسه به پیروزی دست یافت و به فینال راه یافت. 

برای تیم ایران در این مسابقات سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و  ذبیح الله پورشیب سه مدال طلا،  سجاد گنج زاده یک مدال نقره و بهمن عسگری یک نشان برنز کسب کردند. طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی هم از دست یابی به مدال بازماندند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار