مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در راستای بسط و گسترش فرهنگ ورزش در بیش از 120 برنامه فرهنگی، ورزشی در هفته تربیت‌ بدنی در ایلام اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۸۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 17 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛مظفر علی‌شائی گفت: هفته تربیت بدنی به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است لذا  توجه به برنامه‌های اجرایی در هفته تربیت بدنی و ورزش مهم و ضروری است.

وی افزود: در راستای بسط وگسترش فرهنگ ورزش که خود نماد اساسی توسعه یافتگی است اداره‌کل ورزش و جوانان استان تمام تلاش خود را در راستای توسعه و تقویت ورزش در این استان خواهد کرد.

مدیرکل  اداره ورزش و جوانان ایلام اظهار کرد: در هفته تربیت بدنی بیش از ۱۲۰  برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان ایلام برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به صدا در آمدن زنگ ورزش  زورخانه‌ای در پارک کودک در روز ۲۶ مهرماه، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و... از جمله این برنامه‌ها است.

علی‌شائی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه سلامت، افتخار و معنویت با ورزش از بیست و ششم مهرماه در استان ایلام اجرا می‌شود.

وی در ادامه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سرکشی از خانواده شهدای ورزشکار، برگزاری همایش کوهنوردی، همایش ورزش صبحگاهی با همکاری شهرداری و هیات ورزش‌های همگانی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار