گزارش روز تابناک تبریز
سفر یک روزه آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه به تبریز روز پنج شنبه آغاز شد . در همان بدو وورد بود که از طرف نماینده دولت ، کارنامه یکساله او با افتخار تمام به رنسانس تعبیر گردید تا همگان بدانند ، رئیس قوه قضائیه نه در قامت قاضی القضات که از موضعی بالاتر در تبریز حضور دارد.
کد خبر: ۷۹۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 01 November 2019
در قامت یک رئیس جمهور آمد
 

سفر یک روزه آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه به تبریز روز پنج شنبه آغاز شد . در همان بدو وورد بود که از طرف نماینده دولت ، کارنامه یکساله او با افتخار تمام به رنسانس تعبیر گردید تا همگان بدانند ، رئیس قوه قضائیه نه در قامت قاضی القضات که از موضعی بالاتر در تبریز حضور دارد. در دیدار سرزده اش از ماشین سازی ، وی آگاهانه ساختارهای اقتصادی و تولیدی کشور را نشانه گرفت و از آنها انتقاد نمود جائی که اظهار داشت :
نباید موانع تولید در هیچ کجا وجود داشته باشد و در سال رونق تولید نه فقط در سخن بلکه در عمل کاری کرد که تمامی کارگاه‌ها و کارخانجات و این مجموعه که نگین درخشانی در منطقه آذربایجان است بتوانند هرچه بیشتر درخشش داشته باشند و تولید روز به روز افزایش پیدا کند.


در جلسه اش با تولید کنندگان نیز گریزی به سیاست های رسمی کشور زد و حتی در مورد قیمت خرید تضمینی گندم هم گفت ، در جلسه دیدار تشکل های دانشجوئی ، گفتمان عدالت خواهی خود را در فرازی بالاتر از سیستم قضائی ارائه نمود و در پاسخ به مطالبات گسترده دانشجویان از طرح تحول سلامت کشور گرفته تا لزوم پاسخ گوئی مدیران سخن گفت.


بهرحال  آیت‌الله رئیسی، امروز در تبریز نه بعنوان رئیس قوه بلکه همانند رئیس جمهور مورد استقبال رسمی قرار گرفت چه اینکه در همه مسایلی که رییس جمهور میتواند سخن بگوید ،گفت.


غلامرضا منصوری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار