چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان از ششم تا نهم آذر با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی پل شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 23 November 2019

در این نمایشگاه که یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ها در منطقه مرکزی کشور محسوب می‌شود، شرکت‌هایی از اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، مرکزی، البرز، فارس و خراسان رضوی و همچنین شرکت‌هایی از کشورهای چین، ایتالیا، آلمان، تایوان، کره‌جنوبی، جمهوری چک، انگلیس، بلغارستان، اسپانیا، کرواسی، سوئد و ترکیه حضور دارند. 

خدمات فنی، مهندسی و مشاوره‌ای، ابزارآلات و ماشین‌آلات صنعتی، تجهیزات خطوط تولید، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، صنایع پیشرفته، تجهیزات ایمنی و بهداشت و فروش و خدمات پس از فروش از جمله بخش‌های است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه اصفهان انواع خدمات مهندسی، ماشین ابزار و ملزومات کارگاهی، تجهیزات صنعتی و کارگاهی، دستگاه‌های جوش، بُرش، لیزر، سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک، لیفتراک و بالابر صنعتی، صنایع و خدمات وابسته کارگاهی و ایمنی و بهداشت صنعتی، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی و نظافت صنعتی را در بیش از پنج هزار مترمربع فضای نمایشگاهی عرضه کرده‌اند تا فعالان این عرصه، با آخرین محصولات مرتبط آشنا شوند.

این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که اصفهان با برخورداری از 10 هزار واحد تولیدی، دومین استان بزرگ صنعتی کشور به شمار می‌رود و بخش زیادی از محصولات مورد نیاز حوزه صنعت در سطح ایران را تامین می‌کند.

نمایشگاه مزبور که یکی از گسترده‌ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور به شمار می‌رود با ارائه قابلیت ‌شرکت‌ها، هدایت آنها به سمت بازارهای گسترده‌تر، ایجاد فرصت برای صنعتگران خلاق و معرفی آخرین محصولات، امکان تبادل نظر صنایع کشورها و استان‌های شرکت‌کننده و افزایش حجم مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم می‌سازد.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور به‌شمار می‌آید.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت اصفهان از ششم تا نهم آذر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان اصفهان دایر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار