رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری پزشکی قلابی خبر داد که از بیماران طلب پول می‌کرد.
کد خبر: ۸۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 22 August 2015
سرهنگ علیرضا مرزبانی در این خصوص اظهار کرد: با ارجاع يک فقره پرونده به اداره مبارزه با کلاهبرداري آگاهي استان کرمانشاه مبني بر اينکه شخصي خود را پزشک معرفي کرده و از مردم کلاهبرداري مي کند، رسيدگي به موضوع در دستورکار آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: در اين پرونده شاکي اظهار کرد که مادرش را به علت بيماري دربيمارستان امام رضا (ع)کرمانشاه بستري نموده و خانمي که خود را پزشک معرفي و از مادرش سرکشي کرده، از بستگان بيمار مبلغ 90 ميليون ريال اخذ کرده تا به مداواي بيمار بپردازد، اما متعاقبا بستگان بيمار متوجه شده اند که اين خانم پزشک نبوده و با جعل نام پزشک اقدام به کلاهبرداري مي کند.

وي گفت: با راهنمايي هاي شاکي، مظنون در يکي از محله هاي شهر شناسايي شد و باهماهنگي مقام قضائي دستگيرشد.

مرزباني تصريح کرد: متهمه ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداري بود، ولي با بازجويي هاي دقيق و فني لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابي معترف شد.

اين مقام مسئول ادامه داد: در بازرسي به عمل آمده از منزل متهمه يک دستگاه گوشي معاينه پزشکي، يک جلد شناسنامه و کارت ملي کشف شد که با استعلام از اداره ثبت احوال جعلي بودن مدارک نيزمحرز شد و در خلال رسيدگي به پرونده متهم اذعان داشت دريکي از شهرک هاي حومه شهرکرمانشاه مدارک را برايش جعل کرده اند.

رئيس پليس آگاهي استان درخاتمه با اشاره به اين که درعملياتي ضربتي جاعل نيزدستگير شد، گفت :پزشک قلابي به همراه جاعل جهت ادامه رسيدگي به پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار