معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه رای اولی‌ها به انتخابات شور و نشاط خاصی می‌بخشند، گفت: ۲۰ هزار و ۴۶۸ رای اولی در این استان آماده مشارکت در انتخابات هستند.
کد خبر: ۸۲۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 08 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  اظهار داشت: از این تعداد افراد واجد شرایط رای در استان( رای اولی) ۱۰ هزار و ۵۷۹ نفر مرد و ۹ هزار و ۸۸۹ نفر نیز زن هستند.

وی افزود: مشارکت رای اولی‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمرین مسوولیت‌پذیری و اجتماعی‌شدن را به نسل جوان می‌آموزد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام یادآور شد: بسترها و آسیب‌شناسی لازم به منظور حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس یازدهم اندیشیده شده‌ است و تلاش همه متولیان در استان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

نوذری با اشاره به وضعیت تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام، اضافه کرد: هم‌اکنون مجموع داوطلبان احراز صلاحیت شده در حوزه شمال به ۳۹ نفر و در حوزه جنوب استان نیز به ۱۸ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه روند بررسی صلاحیت‌ها همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: تا ۲۲ بهمن ماه لیست داوطلبان نهایی احراز صلاحیت شده استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه شمال و جنوب دست خوش تحولات می‌شود و افرادی به لیست اضافه و تعدادی نیز حذف می‌شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار