معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی از افتتاح 751 پروژه با اعتبار 779 میلیارد تومان در هفته دولت در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 24 August 2015
سیدمحسن صادقی در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد در محل فرمانداری، با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در ارتباط با رفع تحریم‌ها، اظهار داشت: دولت یازدهم از همان ابتدای کار بر روی مسئله رفع تحریم‌ها تلاش می‌کرد و در این میان مقاومت مردم در مقابل تحریم سبب شد دولت در مذاکرات به نتایج مثبتی برسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ایران در مذاکرات دانست به اهداف خود برسد، تصریح کرد: اینکه ایران هسته‌ای را دنیا ببیند و تمام تحریم‌های هسته‌ای را یکجا قطع کند همه از توفیقات هسته‌ای است که در جناح‌بندی‌های سیاسی نباید کمرنگ شود.

وی ادامه داد: شکاف اساسی در بین دشمنان و رفع تحریم‌های ظالمانه در نتیجه تلاش شبانه‌روزی تیم مذاکره هسته‌ای است.

صادقی از افتتاح 751 پروژه با اعتبار 779 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و افزود: چهار پروژه صنعتی مربوط به شهر مشهد است و ما امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها وضعیت اقتصادی مردم بهبود یابد.

* تشکیل کمیته مبارزه با فساد در استان

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره با اینکه دولت در حوزه مبارزه با فساد توفیقات بسیاری داشته است، بیان کرد: تمرکز دولت بر روی مبارزه با فسادهای اقتصادی مورد به مورد نبوده بلکه دولت در این حوزه بر روی مبارزه با بستر فساد تمرکز کرده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا در خراسان رضوی کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی شکل گرفته است.

صادقی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات، بیان کرد: سه میلیون و 856 هزار نفر در استان خراسان رضوی در انتخابات شرکت کردند که میزان مشارکت آن‌ها 67 درصد بوده است.

* مشارکت خراسان رضوی در انتخابات 2 درصد از میانگین کشوری بالاتر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه میانگین مشارکت در استان خراسان رضوی 2 درصد از میانگین کشوری بالاتر بوده است، تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری چهار میلیون و 10 هزار و 410 نفر با مشارکت 75 درصدی در انتخابات شرکت کردند.

وی با انتقاد از فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی، متذکر شد: در قانون این مسئله پذیرفته شده نیست اما گزارشاتی رسیده که در مشهد تبلیغات انتخاباتی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی دیده شده است.

صادقی با تأکید بر اینکه امنیت انتخابات وظیفه دولت است، گفت: در این راستا ستاد انتخابات در استان شکل گرفته و کمیته‌های ذی‌ربط نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

* هیچ ارگانی از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدی استفاده نکند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه امکانات دولتی نباید در اختیار هیچ کاندیدی قرار بگیرد، بیان کرد: هیچ ارگانی نباید از امکانات دولتی بر له یا علیه کاندیدی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: 12 مدیر در استان به منظور شرکت در انتخابات از سمت خود استعفا داده‌اند.

صادقی با اشاره به مشکل موسسات پولی و مالی، عنوان کرد: مشهد بیشترین تعداد این موسسات مالی و اعتباری را دارد که این موسسات باید در محدوده کارکنان فعالیت می‌کردند اما از همان ابتدا دچار تخلف شده و خارج از محدوده کار اقتصادی خود را انجام دادند و این مسئله امروز به جایی رسیده که تمام بخش‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه دولت در بحث میزان و پدیده انرژی زیادی گذاشته است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت این است که با حداقل حواشی موسسات پولی و مالی را جمع کند که به نتایجی در این زمینه رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار