فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال برای عملیاتی شدن ۶۹ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در مشگین‌شهر هزینه شده که در هفته دولت اجرایی و راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 24 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشگین‌شهر، ابراهیم امامی بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و روسای ادارات شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: اقدامات اساسی در یک سال گذشته در عمران و آبادانی شهرستان انجام شده که بخش عمده آن در حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان و ایجاد امکانات زیرساختی برای روستاها صرف شده که 230 میلیارد ریال برای اجرا و بهره‌برداری از 69 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی هفته دولت به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه افزود: با افتتاح 15 کیلومتر از بزرگراه مشگین‌شهر-اردبیل با اعتبار 27 میلیارد تومان، شاهد تردد ایمن خودروها در این مسیر هستیم به طوری که آمار بالای تصادفات قبلا از این مسیرها گزارش می‌شد اما اکنون شاهد کاهش بیش از 50 درصدی تصادفات در این مسیر هستیم و پنج کیلومتر از آن نیز تا فخرآباد تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد.

امامی تصریح کرد: در حوزه عمران روستایی نیز روکش و آسفالت روستاهای بالای 50 خانوار اجرایی و تعداد زیادی نیز به بهره برداری رسیده و در یک سال گذشته 62 روستا برای گازرسانی پیمان سپاری شده و تا آینده ای نزدیک از نعمت گاز بهره مند می شوند.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: سفر بیش از 20 نفر از مقامات کشوری نظیر وزرا و معاونان رئیس جمهوری به مشگین شهر نتایج مثبتی در جذب اعتبارات داشته و سبب ایجاد سایت موزه شهر یئری، شهرک انرژی، توسعه اماکن گردشگری و ساماندهی بقعه شیخ حیدر و اجرای چند طرح بزرگ دیگر از دستاوردهای سفر مقامات کشوری به مشگین شهر است.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکردهای دولت به مردم است و امیدواریم با ایجاد همدلی و همزبانی بین مسئولان و مردم در راستای پیشرفت کشور و شهرمان گام برداریم.

امامی اظهار کرد: تکریم مردم و حل مشکلات آنان باید در راس کارهای اداری قرار گرفته شود چرا که رضایت مردم از مسئولان بزرگترین پاداش برای خدمتگذاران جامعه محسوب می شود و در این راستا روسای ادارات باید با در نظر گرفتن مشکلات و مطالبات مردم گام بردارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار