دانشگاه علوم پزشکی اراک
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهروندان استان مرکزی به منظور اطلاع از علایم کرونا ویروس، پنج هزار تماس با سامانه ۳۸۳۹ برقرار کردند.
کد خبر: ۸۲۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 02 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی نقل از  وب دا مرکزی، یاسر قربانی افزود: این تماس ها موجب شده تا مراجعه حضوری مردم به مراکز بیمارستانی و درمانی کاهش یابد و نیروهای درمانی بهتر بتوانند خدمات ارایه کنند.

وی اظهار داشت: مردم با تماس با این سامانه از ساعت هشت صبح تا ۲۰ می توانند هرگونه سوالی از ویروس کرونا دارند را با پزشکان مطرح و جواب خود را دریافت کنند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: میانگین زمان پاسخگویی به سوالات مردم با این خط تلفنی ۲ و نیم دقیقه بوده و همزمان ۴۰ خط تماس نیز برقرار شده است.

قربانی افزود: بیمارستان و مراکز پیش بینی شده برای بیماران کرونا در اراک علاوه بر خوانساری مرکز درمانی ارسطو، کوثر، کلینیک تخصصی امام رضا(ع) و مرسلی است.

تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان مرکزی تا روز یکشنبه یازدهم اسفندماه سال جاری ۶۷ مورد گزارش شده که بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان مرکزی،۲۲ مورد مربوط به مرکز استان و شهرستان اراک است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار