معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: یک شرکت مادر تخصصی سرمایه‌گذاری زائر در مشهد ایجاد می‌شود که افراد می‌توانند با خرید سهام آن شرکت، در توسعه مشهد سهیم شوند.
کد خبر: ۸۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 25 August 2015
محمدرضا مزجی در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری طرح بزرگ میدان شهدا که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هر فردی در میدان شهدا بستری برای فعالیت‌های اقتصادی خود پیش‌بینی کند قطعاً یک آینده خوب برای فعالیت‌های اقتصادی خود فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه خدمت به مشهد خدمت به همه ایران است، افزود: به نظر می‌رسد خدمت به ایران نیز خدمت به همه جهان باشد، شرایط به‌گونه‌ای است که اگر به ایران خدمت شود به همه بشر کمک کرده زیرا محور احیای همه ارزش‌ها و باورهای انسانی و ستیزه‌گر با همه بدرفتاری‌ها و بداخلاقی‌هاست.

مزجی بیان کرد: اگر بدانیم برج‌های شمالی و جنوبی میدان شهدا چه تأثیری بر فعالیت‌های این میدان دارد، درمی‌یابیم که این میدان یک کارکرد اقتصادی و تجاری عظیم دارد و میدان شهدا، بهترین و عالی‌ترین محل تجاری در کشور می‌شود.

معاون اقتصادی شهردار مشهد تصریح کرد: نشاط سرمایه‌گذاری باوجود همه مسائلی که به‌واسطه نیرنگ دشمنان کشور وجود داشته در یکساله گذشته بسیار بالا است زیرا شهرداری و شورای شهر سیاست‌گذاری‌های جدیدی در این رابطه اتخاذ کرده‌اند.

مزجی گفت: مسئولان و علاقه‌مندان به مشهد، علاقه‌مندی خود را بارها اعلام کرده‌اند اما کار عملی که منطق بر اصول علمی باشد، نیمه‌کاره رهاشده اما به‌زودی استفاده از فضای حضور زائر به شکل مشخص و رعایت ابزارهای علمی و مناسب صورت می‌گیرد لذا یک شرکت مادر تخصصی سرمایه‌گذاری زائر در مشهد ایجاد می‌شود که می‌توانند با خرید سهام آن شرکت، در توسعه مشهد سهیم شوند.

وی ادامه داد: سهامداران نخست این شرکت، همه شهرداری‌های کشور و همه بنگاه‌های اقتصادی داخل و کلان‌شهرهای دنیا هستند و پس‌از آن، سهام آن شرکت به عموم واگذار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار