مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: یگان حفاظت محیط زیست این استان در راه مقابله با افراد سودجو تا زمان حاضر 4 شهید و دو جانباز 70 درصد تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
کد خبر: ۸۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 26 August 2015
به گزارش تابناک تبریز حمید قاسمی، در آستانه روز محیط بانان افزود: این یگان با انجام گشت و کنترل شبانه روزی در حوزه استحفاظی همواره از هرگونه تخریب و آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند.

وی افزود: محیط بانان علاوه بر جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز ، در اجرای برنامه ادواری آماربرداری و سرشماری حیات وحش و جمع آوری نمونه های گیاهی و جانوری با هدف انجام مطالعات، تحقیقات و ایجاد موزه تاریخ طبیعی و بانک ژن نیز مشارکت دارند.

وی با اشاره به تلاش های ارزشمند محیط بانان در انجام وظایف محوله افزود: محیط بانان در شرایطی سخت کار می کنند و افزایش حقوق آنان به واسطه ارتقاء امتیازات مربوط به سختی کار در دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد.

وی گفت: محیط بانان با 10 شبانه روز اقامت در پاسگاه های محل خدمت با جان و دل از محیط های طبیعی استان محافظت می کنند و دیدار با محیط بانان جانباز این استان به نشانه قدردانی از آنان جزو برنامه های این اداره کل در هفته دولت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :