فرماندار بابلسر گفت: در هفته دولت امسال 42 پروژه عمرانی و زیربنایی به ارزش 21 میلیارد و 951 میلیون تومان در بابلسر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 26 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس سید علی اسد،هفته دولت را یادآور ایثارگری و اخلاص شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن خدمات دولت است.
وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال 42 پروژه عمرانی و زیربنایی در بابلسر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را 21 میلیارد و 951 میلیون تومان دانست.
فرماندار بابلسر تکمیل مدرسه 6 کلاسه روستای نفت‌چال با اعتبار 284 میلیون تومان، افتتاح ساختمان دهیاری روستای بابل‌پشت با اعتبار 130 میلیون تومان، افتتاح خانه بهداشت در شهرک دریاکنار با اعتبار 120 میلیون تومان و افتتاح کلینیک تخصصی ویژه شهروند بابلسر با اعتبار 326 میلیون تومان را از جمله این پروژه‌ها دانست.
اسد افتتاح و بهره‌برداری از سالن ورزشی مرحوم مجدآرای بهنمیر، افتتاح پروژه ایستگاه پمپاژ در روستای درزی‌نقیب با اعتبار 41 میلیون تومان، بهره‌برداری از فاز دوم زیرسازی و آسفالت راه روستایی در طول 45 کیلومتر با اعتبار 9 میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌داری در هفته دولت امسال در بابلسر برشمرد.
وی به بهره‌برداری از پروژه‌های برق این شهرستان با اعتبار 3 میلیارد و 250 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: هفته دولت  فرصت مناسبی است که دستگاه‌های دولتی عملکرد یک‌ساله خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار