کد خبر: ۸۳۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 18 March 2020

بیمار کرونایی و جانباز شیمیایی اهل شهرستان چرام بستری شده در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد در خانه بمانند تا زنجیره بیماری کرونا ویروس قطع شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از بیماران جانباز شیمیایی کرونایی بستری در بخش داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از عملکرد پرسنل و پرستاران این بیمارستان اعلام رضایت کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم تا جایی‌که می‌توانند از منزل خارج نشوند و نیازی به دید و بازدید در این موقعیت حساس نیست.
وی اظهار امیدواری کرد که تا 30 روز آینده کرونا ویروس کنترل شود، افزود: مردم بدانند در خانه ماندن بهتر از بیمارستان است، و تنها راه کنترل این بیماری همکاری مردم و ماندن در منزل است.
این بیمار کرونایی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که عملکرد پرستاران و تیم درمانی بیمارستان چگونه است، افزود : برخورد پرستاران عالی  است و از همه آنان و تیم درمانی تشکر می‌کنم و انشالله در قیامت شفاعت از حضرت فاطمه زهرا (س) بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: توقع از مردم دارم توصیه‌های پزشکی و نکات بهداشتی را رعایت کنند و نیازی به حضور در تجمعات عمومی و مراسمات در این شرایط نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار