مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد:
محمد اکبری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد همزمان با هفته کرامت با دکتر پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد و قائم مقام و معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 28 August 2015

به گزارش تابناک یزد  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد ، در این دیدار "محمد اکبری" با تبریک هفته کرامت و تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری صدا و سیمای مرکز یزد با کمیته امداد گفت: رسانه ملی بستر بسیار مناسبی برای معرفی فعالیت ها و انعکاس آثار خدمات کمیته امداد است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد تاکید کرد: بواسطه تولید و پخش برنامه های صدا و سیما در ماه مبارک رمضان سالجاری فضای بسیار خوبی برای حمایت خیرین از نیازمندان فراهم شد و اتفاقات خوبی در مجموعه کمیته امداد در حوزه های مختلف از جمله درمان، مسکن و مباحث فرهنگی و تحصیلی افتاد.
وی افزود: نگاه مسئولین در کمیته امداد افزایش اعتماد سازی است و رسانه ملی دریچه ای برای برقراری ارتباط بین محرومین و سایر افراد باز می کند و منشأ خیر و برکت فراوان می باشد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیز با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در استان یزد وجود دارد و رسانه ملی هم بخشی از آن است بیان داشت: در ماه مبارک رمضان امسال کمیته امداد به اهمیت نقش صدا و سیما به خوبی اعتماد کرد و ثمره آن را هم دید.
دکتر پهلوانیان با اشاره به اینکه شادی معنوی بالاترین سطح لذت را دارد افزود: شادی معنوی در کمک کردن به دیگران و گرفتن دست افتادگان است.
وی افزود: شاید نقش رسانه ملی در بحث اعتماد سازی تاثیر آنی نداشته باشد، زیرا اعتماد سازی یک فرایند است و یک پروژه نیست بنابراین باید به مرور زمان بر ذهن مخاطب اثر بگذارد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در ادامه ضمن اشاره به برنامه های صدا و سیما در ماه مبارک رمضان اذعان داشت: کمیته امداد بیشترین همکاری را با صدا و سیمای استان در ماه مبارک رمضان داشته است و امیدواریم این همکاری مداوم، مستمر و رو به رشد باشد.
وی با بیان ظرفیت های مختلف صدا و سیما در بخشهای مختلف اظهار داشت: این رسانه ملی آمادگی دارد خانواده های موفق تحت حمایت کمیته امداد را که با تلاش خود به استقلال اقتصادی رسیده اند معرفی کند تا مردم در جریان این فعالیت ها قرار گیرند.
در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیری از زحمات صدا و سیمای مرکز یزد تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار