سرپرست فرمانداری دیلم:
سرپرست فرمانداری دیلم گفت: دولت تدبیر و امید توانسته با حمایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم در عرصه های خارجی وداخلی موفقیت و افتخارات برای انقلاب ونظام کسب کند.
کد خبر: ۸۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 26 August 2015
حسن اسماعیلی روز چهارشنبه در جلسه پرسش و پاسخ با مردم شهر امام حسن افزود: دراین ارتباط و درحوزه سیاست خارجی بویژه مذاکرات هسته ای، ابرقدرتها در مقابل ایستادگی ملت غیور وسرفراز ایران اسلامی تسلیم و حق ایران را به رسمیت شناختند.

وی اضافه کرد: اولین کسی که دراین پیروزی تاثیر گذاشت، حضرت امام خمینی (ره) بود زیرا که بنیانگذار جمهوری اسلامی با درایت و اندیشه والای خود راه مقاومت را در هشت سال دفاع مقدس به ملت نشان داد.

وی بیان کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای نیز با راهنمایی و ارشادات رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی مردم و به برکت شهدا توانست در برابر ابرقدرت ها پیروز شود.

سرپرست فرمانداری دیلم ادامه داد: یک روز درجبهه ها و در نبرد با دشمن، شهدا، جانبازان وایثارگران از ارزشها وانقلاب دفاع کردند و امروز نیز سربازان عرصه دیپلماسی کشور در نشست با شش قدرت جهانی ازحق مردم دفاع کردند واین توافق مربوط به همه مردم با هرنوع ودیدگاه است.
اسماعیلی گفت: دولت درحوزه سیاست داخلی و اجرای طرح تحول نظام سلامت موفق و بی نظیربوده و این پیروزی ها برای همه ملت ومربوط به یک جریان خاص نیست.

فرمانداردیلم بیان کرد: امسال 300میلیارد ریال اعتبارات درحوزه راه وشهرسازی استان به جاده دیلم - گناوه اختصاص یافته که تا پایان سال این پروژه بزرگ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای سرعت بخشی درکار با وجود حساسیت مسیر بیشترین اعتبار استان درحوزه راه به این مسیر اختصاص یافت.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: اعتباری بیش از 50میلیارد ریال نیز برای زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی شمال استان اختصاص یافته است.

وی گفت: برای اشتغال 50 درصدی مصوب شده دولت تا زمانی که خدمت شما هستم اجازه نخواهم داد حق جوانان وتحصیل کرده های منطقه ضایع شود.

اسماعیلی گفت: بارها رهبرمعظم انقلاب بر اطلاع رسانی خدمات نظام ودولت به مردم تاکید داشته اند تا حلاوت وشیرینی خدمات انجام شده بیشتر شده و امیدوارتر و بانشاط، امید را در زندگی خود احساس کنند.

وی گفت: همه مسوولان این شهرستان به عنوان خادمان شما مردم، با افتخار درتمام سال پاسخگوی مطالبات وارایه عملکرد و پیگیری مشکلات هستند.

سرپرست فرمانداری دیلم برای ترمیم و بازسازی بقعه متبرکه امام زاده در امام حسن اعتباری تخصیص دادند.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار