مدیر حج و زیارت البرز در سفر حج عزل شد
خبرنگار تابناک مطلع شد که حسینی مدیر سابق حج و زیارت البرز که از کار برکنار شده، هم اکنون در سفر معنوی حج به سر می برد و در حقیقت مشغول هماهنگی برای خدمت رسانی به زائران البرزی در سرزمین وحی است.
کد خبر: ۸۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 26 August 2015
به گزارش تابناک – البرز: در دولت محمود احمدی نژاد یک اتفاق نادر رخ داد که انتقادهای بسیاری را به همراه داشت.
در آن دوره منوچهر متکی وزیر وقت امور خارجه، هنگامی که در ماموریت بود و در حین مذاکره با مسئولان ارشد کشور سنگال از عزل خود مطلع شد.
احمدی نژاد بعدها چند بار این شیوه تغییر مدیران را توجیه کرد، اما نامی ماندگار برای تغییراتی از این دست بر جای نهاد که به تغییرات سنگالی معروف شد.
این اتفاق در البرز هم تکرار شد.
در حالی که صدها هزار زائر بیت الله الحرام از سراسر دنیا برای انجام مناسک معنوی حج راهی سرزمین وحی هستند و به نوعی پرکارترین روزهای سازمان حج و زیارت در سراسر کشور است، در البرز خبر تغییر مدیر حج و زیارت این استان به گوش می رسد.
این خبر را روابط عمومی سازمان حج و زیارت البرز تایید و اعلام کرد که فرشاد جعفر پور ایروانی با حکم رئیس سازمان حج و زیارت به سمت مدیر حج و زیارت استان البرز منصوب شد.
در حکم انتصاب مدیر جدید حج و زیارت استان البرز آمده است: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و به کارگیری تمام استعداد و توان خود توأم با هماهنگی و همکاری و همدلی تمامی حوزه ها و سایر دستگاهها در پیشبرد اهداف سازمان حج و زیارت با رعایت اصل خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائران بیت ا... الحرام و عتبات مقدسه و نیز حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روز افزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام لازم به عمل آید. 
خبرنگار تابناک مطلع شد که حسینی مدیر سابق حج و زیارت البرز که امروز از کار برکنار شده، هم اکنون در سفر معنوی حج به سر می برد و در حقیقت مشغول هماهنگی برای خدمت رسانی به زائران البرزی در سرزمین وحی است.
تابناک تلاش کرد با مدیر جدید گفت و گویی انجام دهد که مدیر دفتر وی اعلام کرد تا زمان تودیع و معارفه رسمی، فرشاد جعفر پور ایروانی با هیچ رسانه ای ارتباط برقرار نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
تابناک مثل گذشته نیست و اخبار استان را تلطیف و باب میل مسوولان کرده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار