مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از عضویت ۸۰ درصد مدارس استان در شبکه اجتماعی "شاد" خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 15 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مجید یزدان پناه ، با اشاره به مجازی بودن فعالیت شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد)، گفت: هم اکنون ۸۰ درصد مدارس استان کرمانشاه عضو شبکه اجتماعی دانش آموزان هستند.

یزدان پناه افزود: همچنین تاکنون حدود۹۰ درصد معلمهای استان کرمانشاه به عضویت شبکه اجتماعی دانش آموزان "شاد" درآمده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه ۵۵ درصد دانش آموزان استان در این اپلیکیشن ثبت نام کرده اند، گفت: قرار است تمامی دانش آموزان استان کرمانشاه به عضویت شبکه شاد درآیند.

یزدان پناه با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان در این شبکه با اولویت دانش آموزان ابتدایی، گفت: از روز ۲۵ فروردین امکان ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در این شبکه فراهم شده است.

وی با اشاره به رایگان بودن استفاده از اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان به شرط داشتن اینترنت برای ورود به برنامه، گفت: در روستاها و مناطق دور افتاده ای هم که به اینترنت دسترسی ندارند، روند آموزش دانش آموزان از طریق در اختیار گذاشتن کاربرگ های آموزشی از طریق راهبران آموزشی و سایر روش ها دنبال می شود.

وی سپس شبکه اجتماعی شاد را یک انقلاب در آموزش غیرحضوری آموزش و پرورش عنوان و ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این شبکه بتواند امر آموزش را در آموزش و پرورش متحول کند.

وی سپس اشاره ای هم به برگزاری نشست کمیته کیفیت بخشی و پایش وضعیت آموزشی دانش آموزان در شبکه شاد به پیشنهاد آموزش و پرورش استان کرمانشاه داشت و گفت: تشکیل این کمیته به صورت هفتگی می تواند نقش مهمی در کیفیت بخشی به آموزش ها در شبکه شاد داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه از خانواده ها خواست تا همچنان دانش آموزان را در خانه نگه داشته و پروتکل های بهداشتی را برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا رعایت کنند و اصلا نگران درس و تحصیل فرزندانشان نباشند و افزود: هیچ چیز مهمتر از سلامت دانش آموزان نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار