محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ستاد بخشش ملی ایرانیان پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آغاز رزمایش کمک مومنانه و به منظور کمک به نیازمندان در کمیته امداد استان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۴۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 21 April 2020

محسن رخصی در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور اجرایی کردن فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه نیز مانند تمامی نهاد ها در پی این سخنان ارزنده، کمک به نیازمندان در سراسر استان آغاز کرد.

وی در ادامه بیان داشت: بلافاصله پس از سخنرانی مقام معظم رهبری ستادی در کمیته امداد امام استان تحت عنوان بخشش ملی ایرانیان تشکیل شد تا از این طریق کمک های لازم برای حمایت از خانواده های تحت پوشش و نیازمند جمع آوری شود.

رخصی تاکید کرد: خوشبختانه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته، جا دارد از تمامی نیکوکاران و خیرینی که به مانند سنوات و ادوار گذشته، به این دستور دینی و فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند قدردانی کنیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان گفت:کد دستوری #١*٨٨٧٧* ، شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی از راه های ارتباطی خیرین نیک اندیش به منظور ارسال کمک به نیازمندان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار