معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان خبر داد
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: فروش بلیت‌های مسافرتی به شکل حضوری در پایانه‌های مسافری استان از اول خرداد ممنوع می‌شود.
کد خبر: ۸۴۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ 22 April 2020

به گزارش تابناک تبریز، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: فروش بلیت‌های مسافرتی به شکل حضوری در پایانه‌های مسافری استان از اول خرداد ممنوع می‌شود.

کاظم تیمورزاده با اعلام این خبر افزود: یکی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،‌ تغییرکاربری پایانه‌های مسافری به محلی صرفا برای سوار و پیاده شدن مسافران و همچنین تغییر ‌وضعیت پایانه‌ها به شکل کانترمحور به جای غرفه محور بوده که تحقق این امر مستلزم تغییر مکانیزم بازاریابی شرکت‌های مسافری و خروج بلیت از پایانه‌ها است.

وی گفت: باتوجه به این رویکرد و شیوع ویروس کرونا و همچنین لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و آغاز فعالیت مجدد پایانه‌های مسافری، فروش بلیت مسافرتی به روش‌های قبلی مغایر با طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده و تجمع مجدد مسافران در پایانه‌ها برای خرید بلیت نیز اقدامی مغایر با اصول بهداشتی خواهد بود.

وی ادامه داد: ‌بر این اساس، توسعه فروش اینترنتی بلیت و گسترش دفاتر فروش بلیت درسطح شهرها برای خرید غیرحضوری بلیت می‌تواند ضامن تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل باشد.

تیمورزاده بیان کرد: از اول خردادماه سالجاری، فروش بلیت‌های مسافرتی به شکل حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع بوده و این اداره کل با هماهنگی تشکل‌های صنفی و شرکت‌های مسافری تدارکات نرم افزاری لازم را برای تحقق این امر در دست انجام دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :