همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
دربسته خبری امروز به برخی از خبرهای مهم استان می پردازیم.ابتدا طبق معمول دولتیان که عادتی شده انتقاد از دولت احمدی نژاد توسط استاندار سپس گلایه فرماندار گچساران از عدم استقبال از جشن حمایت از خانواده های زندانیان غیر عمد ودر آخر هم
کد خبر: ۸۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 27 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد  دربسته خبری امروز به برخی از خبرهای مهم استان می پردازیم.ابتدا طبق معمول دولتیان که عادتی شده انتقاد از دولت احمدی نژاد توسط استاندار سپس گلایه فرماندار گچساران از عدم استقبال از جشن حمایت از خانواده های زندانیان غیر عمد ودر آخر هم به خبری در خصوص داوری مسابقه فوتبال ستارگان جهان ومنتخب هنرمندان ایران خواهیم پرداخت.

انتقاد از عملکرد دولت احمدی نژاد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاقبل از دولت یازدهم، کشور در شرایط بحرانی قرار داشت و عده‌ای قطعنامه‌ها را کاغذ پاره می‌خواندند و هربشکه نفت را به قیمت بالای ۱۰۰ دلار فروختند و هزاران پروژه نیمه‌تمام را به حال خود‌‌ رها کردند

سیدموسی خادمی دوشنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی برخی از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بویراحمد گفت: عملکرد دولت تدبیر و امید در ۲ ساله اخیر باتوجه به شرایط خاص اقتصادی عملکرد مثبت و مورد تائید مردم و مسوولان قوای مختلف است.

وی با تشریح برخی عملکردهای دولت یازدهم در ۲ ساله اخیر، اظهارکرد: اگر همه ابعاد را کنار بگذاریم و فقط به سیاست خارجی اشاره کنیم همین سیاست خارجی عملکرد موفقی در چهارساله این دولت ترسیم می‌کند.

وی گفت: بانهایی شدن توافق هسته‌ای شاهد پرافتخارشدن تاریخ ایران اسلامی در منطقه و دنیا خواهیم بود و باشتاب بیشتری به عمران و آبادانی مملکتمان می‌پردازیم.


گلایه از عدم استقبال از یک جشن

فرماندار گچساران در جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان غیر عمد این شهرستان ضمن گلایه از عدم استقبال از برگزاری جشن امروز، اظهار کرد: با توجه به دعوت از افراد مختلف انتظار پر شدن صندلی‌های سالن کنفرانس فرمانداری را داشتیم اما استقبال خوبی صورت نگرفت.

عبدالرحیم رحیمی  افزود: اگر این نشست رنگ و بوی سیاسی داشت، تمام گنجایش سالن تکمیل بود و جایی برای نشستن وجود نداشت که این یک عیب بزرگ است.

وی تصریح کرد: معامله کردن با خداوند لیاقت می‌خواهد و نصیب هر کسی نیز نمی‌شود و خوش بحال کسانی که با خداوند معامله می‌کنند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه از بعضی افراد و برخی تفکرات مبنی بر زیر سئوال بردن وضعیت مالی افراد متمکن بیان کرد: درآمد و دارایی‌های بسیاری از انسان‌ها نتیجه تلاش، کوشش و فعالیت آنها بوده و هر کسی تلاش بیشتری داشته باشد، درآمد و وضعیت بهتری دارد.

وی افزود: متاسفانه بعضی از افراد، وضعیت مالی و اقتصادی افراد خیر را نیز زیر سئوال برده و بر اساس حدس و گمان‌های نادرست قضاوت می‌کنند همین امر سبب دلسردی افراد خیر و عدم حضور در بسیاری از جلسات می‌شود.

رحیمی گفت: اگر شخصی با تلاش و کوشش از راه حلال متمکن می‌شود و حقی نیز از کسی ضایع نکرده، نباید مورد بی‌مهری و قضاوت نادرست افراد قرار گیرد.

فرماندار گچساران تأکید کرد: برخی حواشی و اظهارنظرهای غیر اصولی بر اساس حدس و گمان‌های شخصی سبب فراری شدن و کمرنگ شدن حضور خیرین در صحنه کمک به مردم نیازمند می‌شود.


داوری افشاریان در مسابقه ستارگان
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداداد افشاریان داور بازی ستارگان فوتبال جهان و منتخب هنرمندان و فوتبال ایران خواهد بود.

سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از حضور خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی ایران در دیدار ستارگان فوتبال جهان و تیم منتخب هنرمندان و فوتبال کشور خبر داد.

وی گفت: در این دیدار خداداد افشاریان به عنوان داور وسط و رسول فروغی و غلامرضا سلیمانی به عنوان کمک، افشاریان را در این دیدار همراهی خواهند کرد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار