مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کلنگ زنی هزار واحد مسکونی فرهنگیان تبریز در قالب طرح ملی مسکن در شهر جدید سهند همزمان با هفته معلم خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 29 April 2020

به گزارش تابناک تبریز تبریز، جعفر پاشایی امروز در جلسه شورای معاونین استان در سالن اجلاس تالار معلم تبریز  اظهار کرد: معلم نماد همه خوبی های عالم است، اگر بخواهیم یک نفر را به طور مصداقی سنجش و ارزیابی کنیم آن یک نفر معلم،که نماد تمام خوبی ها است.

برنامه های هفته معلم با روش های جدید و رعایت پروتکل های بهداشتی

وی اهمیت و جایگاه حرفه معلمی را یاد آور شد و  ادامه داد: در مضامین اسلامی بالاترین جایگاه برای معلم تبیین شده است، ارزش معلم و جایگاه آن در جامعه قابل سنجش با سایر شغل ها نیست و لذا ضروری است که همه آحادجامعه در راستای تکریم جایگاه معلم تلاش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به در پیش رو بودن هفته معلم و با بیان این که  نسبت به برنامه های هفته معلم  به شکل ویژه توجه می  شود، گفت: در این هفته ترتیبی اتخاذ می شود تا از  معلمان در تمامی زمینه ها تجلیل  شود.

پاشایی ادامه داد:  برنامه های امسال در هفته گرامی داشت مقام معلم با روش های جدید  و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شوند.

نحوه برگزاری امتحانات پایان سال اطلاع رسانی می شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: در رابطه با نحوه برگزاری امتحانات پایان سال، تابع تصمیم وزارت هستیم و به محض ابلاغ ، اطلاع رسانی می شود تا دغدغه خانواده ها کاهش یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  با  اشاره به طرح ملی مسکن فرهنگیان بیان کرد: در این خصوص برای کلنگ زنی  هزار واحد مسکونی در شهر جدید سهند همزمان با هفته معلم برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

انتصاب و انتخاب مدیران مدارس در چارچوب قوانین

پاشایی تاکید کرد: در بحث انتصاب و انتخاب مدیران مدارس، کاملا در چارچوب مقررات و آئین نامه عمل خواهیم کرد  و نهایت دقت را به کار خواهیم بست تا حقی ضایع نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار