به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جبار تجری با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم افزایش خدمات الکترونیکی در شوراهای حل اختلاف استان، اظهار کرد: در راستای تکریم مراجعین، جلوگیری از ازدحام غیرمتعارف و امکان انتقال برخی از بیماریهای واگیر دار، سیستم نوبت دهی غیرحضوری در شورای حل اختلاف استان راه اندازی شد.
تجری تاکید کرد: همچنین راه اندازی این سیستم به تسریع در رسیدگی به پروندههای اجرایی این واحد کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
رئیس شورای حل اختلاف استان درخصوص نحوه گرفتن نوبت غیرحضوری در این سامانه هم گفت: شهروندان از امروز (پنجشنبه) میتوانند با مراجعه به سایت www.833833.ir نسبت به تعیین تاریخ و ساعت مراجعه با ثبت موارد خواسته شده در سایت اقدام و از مراجعه حضوری امتناع کنند.
تجری در پایان اظهار امیدواری کرد مردم نیز در این زمینه همکاری های لازم را با شورای حل اختلاف داشته باشند تا این نهاد بتواند هرچه بهتر نسبت به خدمات دهی و نتیجه پروندهها اقدام کند.