مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال و به همت این اداره کل امروز شنبه بین افراد و خانوارهای نیازمند شهر یاسوج مرکز استان توزیع شد.
کد خبر: ۸۴۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 09 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر کدام از این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رُب گوجه فرنگی است.
وی افزود: چنین اقدامی در قالب رزمایش ملی همت جوانانه و کمک مؤمنانه و به مناسبت ۱۵ رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) انجام شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این رزمایش ملی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور کمک به نیازمندان کشور و استان با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرا می شود.
علوی عنوان کرد: هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد برای تهیه و توزیع این ۲۲۰ بسته معیشتی با اداره کل ورزش و جوانان استان مشارکت داشته اند.
وی ابراز داشت: ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی شامل ژل، ماسک و دستکش به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال نیز در مرحله نخست رزمایش ملی همت جوانانه و کمک مؤمنانه از سوی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری سازمان های مردم نهاد این استان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار