کد خبر: ۸۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 29 August 2015


فرمانده انتظامی آستارا از کشف و ضبط ظروف شیشه‌ای قاچاق با ارزش میلیونی در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، رحیم مهدی‌زاده ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان در تشریح چگونگی کشف ظروف شیشه‌ای قاچاق در آستارا اظهار کرد: 4 هزار و 380 قطعه ظروف شیشه‌ای قاچاق به ارزش حدود 300 میلیون ریال در آستارا کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در ایستگاه بازرسی سه‌راه قلعه به یک خودروی وانت‌مزدا مشکوک شدند، افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از کابین بار این خودرو، مقدار مذکور ظروف قاچاق را کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی آستارا راننده 49 ساله خودروی مذکور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی تالش نیز در نشست مذکور گزارشی از توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف را ارائه کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 هزار و 808 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در تالش توقیف شده است.

عباس اسماعیلی دلیل توقیف وسایل نقلیه مذکور را حمل مواد مخدر قاچاق، به همراه نداشتن مدارک، سرقتی بودن، ایجاد مزاحمت و... اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای قانون اولویت پلیس است، خاطرنشان کرد: وسایل نقلیه مذکور پس از توقیف به پارکینگ انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی تالش با تصریح بر اینکه شهروندان این شهرستان پلیس را در اجرای ماموریت‌های محوله در تحکیم امنیت یاری کنند، یادآور شد: احترام به قانون و مقررات سلامت و امنیت جامعه را بیش از پیش تحکیم می‌بخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار