کد خبر: ۸۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 29 August 2015


رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از دستگیری شرور و عامل اخلال در نظم عمومی منطقه گلسار رشت خبر داد.
خبرگزاری فارس: دستگیری شرور گلسار رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید رسول صمدی ظهر امروز در نشست انتظامی استان گیلان با اشاره به وقوع درگیری در خیابان گلسار رشت و دستگیری عامل شرارت اظهار کرد: متهمی که در منطقه گلسار رشت اقدام به ایجاد درگیری و شکستن شیشه چندین باب واحد صنفی می‌کرد، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه ماموران مبارزه با اراذل و اوباش فرد شرور را در مخفیگاهش دستگیر کردند، افزود: متهم فراری بود که با دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان با تاکید بر ضرورت همکاری مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: شهروندان گیلانی در صورت اطلاع از فعالیت چنین افرادی شرور، بلافاصله با ستاد خبری این پلیس تماس بگیرند.

به گفته وی ستاد خبری پلیس امنیت عمومی با شماره 2183500 آماده دریافت نظرات مردم است تا اقدام‌های لازم از سوی پلیس انجام شود.

فرمانده انتظامی آستارا نیز توقیف یک دستگاه خودروی سمند با بیش از 22 میلیون و 900 هزار ریال خلافی و 15 نمره منفی در این شهرستان را از جمله فعالیت پلیس عنوان کرد.

رحیم مهدی‌زاده با بیان اینکه راننده مذکور جوان 32 ساله است، تصریح کرد: خودروی راننده متخلف در راستای اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی تا زمان پرداخت جریمه توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی در تشریح قانون مذکور شد: بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اگر خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده به مبلغ بیش از 10میلیون ریال باشد، خودرو توقیف و راننده آن به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

این مسئول قانون‌مداری و توجه به قوانین رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار