فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیجیان با تکیه بر اصل فرصت‌سازی، باورسازی و تاریخ‌سازی باید زمینه‌های اقتدار علمی هر چه بیشتر کشور را فراهم سازند.
کد خبر: ۸۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 29 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در همایش ملی مسئولان بسیج علمی کشور در اردبیل اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ضربه و آسیب زدن به نظام و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی هستند و در این مسیر از هیچ گونه اقدامی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه و ثمره تاریخ تشیع است، گفت: باید همچون گذشته در برابر تمامی فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علمی و فرهنگی مقاومت کرده و پاسخ دندان‌شکنی به این توطئه‌ها بدهیم.

وی با اشاره به شاخصه‌های بسیجیان بیان کرد: تاریخ‌سازی، فرصت‌سازی و باورسازی از مهم‌ترین شاخصه‌ها و رسالت‌های بسیجی بوده که باید در عرصه‌های علمی با تکیه بر این 3 اصل وارد شده و با حضوری فعال بتوانند تاثیرگذاری خود را در نظام اسلامی به همگان نشان دهند.

سردار بابازاده با اشاره به رشادت‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: همانند شهدای والامقام که همواره تاریخ‌ساز، باورساز و فرصت‌ساز بوده‌اند امروز نیز در مقابل هجمه‌های مختلف دشمنان بسیجیان نقش مهمی بر عهده دارند و باید با تکیه بر تفکر و علم خود کشور را در رسیدن به اقتدار اعلمی همراهی و مدیریت کنند.

در این همایش رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز اظهار کرد: باید در کنار جهاد با نفس، جهاد با مال و جهاد در جنگ در عرصه علمی نیز جهاد واقعی داشته باشیم تا بتوانیم کشور را به قله‌های رفیع اقتدار علمی رسانده و آبادانی و توسعه هر چه بیشتر آن را شاهد باشیم.

گودرز صادقی افزود: با توجه به اینکه اقتدار علمی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده باید برای رساندن کشور به اقتدار و اعتلای علمی همگان تلاش کنیم که در این عرصه وظیفه و رسالت تمامی دلسوزان و بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی ایران خطیر و حساس است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار