کد خبر: ۸۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 30 August 2015
فرمانده پلیس راه گیلان از برخورد یک دستگاه خودرو با سه عابر پیاده در زیر پل عابر پیاده خبر داد.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت استفاده از پل‌های عابر پیاده برای عابران را امری مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: روز گذشته یک وسیله نقلیه با سه عابر در زیر پل عابر پیاده برخورد کرد که منجر به مصدومیت آنها شد.

وی با تاکید بر اینکه پل‌های عابر پیاده برای استفاده از عابران ساخته شده است، افزود: در حادثه‌ای که رخ داد، نقش تقصیر برای عابران پیاده در نظر گرفته شده است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه عابران پیاده موظف به استفاده از پل هستند، تصریح کرد: هرگونه حادثه‌ای به‌ویژه در زیر پل عابر پیاده رخ دهد نقش تقصیر برای آنها در نظر گرفته می‌شود بنابراین از عابران می‌خواهیم به قوانین توجه داشته باشند.

وی رعایت مقررات رانندگی را مورد تاکید رانندگان قرار داد و گفت: با توجه به ورود مسافران به گیلان ترافیک محورها بسیار متراکم است و اگر دقت لازم صورت نگیرد اتفاق ناخوشایندی رخ می‌دهد.

رستگار روزهای جمعه و شنبه گذشته را به لحاظ وقوع حوادث رانندگی را خوب ندانست و خاطرنشان کرد: از عابران و رانندگان می‌خواهیم مقررات را رعایت کنند.

وی همچنین از مسافران خواست تا در شرایط بارندگی از تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کرده و خودروی خود را به حاشیه امن جاده هدایت کنند تا دچار حوادث احتمالی نشوند.

فرمانده پلیس راه گیلان درباره جابه‌جایی خودروهای حادثه‌دیده در مسیر راه، یادآور شد: در یکی از این موارد منجر به مرگ عابر پیاده شد بنابراین رانندگان در مواقع تصادف منجر به خسارت باید نسبت به جابه‌جایی خودرو و هدایت وسیله نقلیه خود به حاشیه جاده اقدام کنند.

وی تمام محورهای ارتباطی گیلان را باز اعلام کرد و متذکر شد: محدودیت ترافیکی در این ساعت گزارش نشده و رانندگان با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار