دو کارگر ساختمانی عصر شنبه در حالیکه مشغول تخریب یک ساختمان قدیمی در مشهد بودند ناگهان با ریزش ساختمان روبرو شده و در زیر خروارها خاک مدفون شدند.
کد خبر: ۸۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 30 August 2015
دو کارگر ۳۰ و ۵۰ ساله در حالیکه عصر شنبه در حال تخریب یک ساختمان دو طبقه قدیمی بودند با ریزش سقف ساختمان به طبقات زیرین این ساختمان سقوط کردند.

طنین صدای مهیب و به دنبال آن گرفتار شدن دو کارگر در زیر خروار ها خاک و مصالح ساختمانی موجب شد تا شهروندان ساکن در خیابان شهید رجایی مشهد به منظور نجات این دو کارگر عصر امروز از سامانه امداد و نجات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد طلب کمک کنند.

سرپرست ایستگاه شماره ۱۵ سازمان آتش نشانی و فرمانده عملیات امداد و نجات در تشریح این حادثه گفت: دو کارگر که عصر امروز مشغول تخریب یک ساختمان دو طبقه قدیمی بودند به یکباره با ریزش سقف طبقه دوم این مکان درهم فرو ریخت و دو کارگر نیز در زیر آوار مدفون شدند.

علی یکه بی توجهی به اصول ایمنی در هنگام تخریب و جوشکاری غیر اصولی در اجرای اتصالات ضربی سقف را علت بروز این حادثه عنوان کرد و افزود: در جریان این اتفاق، سقف طبقه دوم ریزش کرد و دو کارگر ۳۰ و ۵۰ ساله را که در این طبقه مشغول به کار بودن در زیرخروارها آجر، سنگ و تیرآهن به دام افتادند.

وی ادامه داد: نجاتگران اعزامی بلافاصله با رعایت نکات ایمنی پس از ایمن سازی محل، دو مرد مصدوم را از زیر آوار خارج کرده و برای انتقال آنها به بیماستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار