کد خبر: ۸۶۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 10 June 2020

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس برنامه و بودجه ۴۵ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت که سال گذشته طی سفر رئیس جمهور نیز ۳۶ میلیارد تومان اختصاص یافته بود.

وی افزود: امیدواریم این پل در سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: چهار بانده کردن ۹۰ کیلومتر از جاده اردبیل- سرچم از سال گذشته آغاز شده و ۲۵ کیلومتر آن طی سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات چهار بانده کردن از سمت زنجان و سرچم به سمت اردبیل نیز به زودی آغاز می شود.

وی بیان کرد: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ جهت چهار بانده کردن مسیر بعد از تونل ها  تا سه راهی سرچم‌ اختصاص یافته است.

احداث ساختمان ملکی پارک علم و فناوری استان

بهنام‌جو بیان داشت: با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، ساختمان پارک علم و فناوری استان به مساحت پنج هزار متر در زمین ملکی خود واقع در شهرک الهیه احداث و تا پایان سال‌جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر گروه‌های دانش بنیان در دانشگاه‌های استان مستقر هستند و جهت حمایت بیشتر از این شرکت‌ها تسهیلات ارزان قیمت ۴ و ۶ درصدی به آنان داده خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: در چند سال اخیر شاهد جهش در بخش دانش بنیان بودیم که این بخش قابلیت رشد بیشتری نیز دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سهند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
پل قدس قرار بود دهه فجر پارسال افتتاح بشه. بخدا ساخت اين پل همچين پروژه بزرگي هم نيست. يك پل خيلي معموليه كه شش ساله باعث سرگرمي مديران استان شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار