مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان اصفهان با مشارکت پرشور و گستره اعضا و داوطلبان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 13 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی با بیان این خبر اظهار داشت : مرحله اول پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر همزمان با سراسر کشور، صبح روز جمعه ۲۳ خرداد ماه در تمامی شعب این جمعیت در سراسر استان برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال ، خیرین نوع دوست و نیکوکار در این موسسه عام المنفعه مردمی و غیردولتی و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و موثر آنان در ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری جمعیت هلال احمر، گفت : مرحله اول پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر این استان با بیش از 19 هزار واجد شرایط رای در 26 شعبه شهرستانی و در 23 سالن اصلی و 12 صندوق فرعی برگزار و 246 نامزد در این دوره از انتخابات مجامع در این استان به رقابت پرداختند .

رئیس ستاد اجرایی انتخابات مجامع هلال احمر استان اصفهان با اشاره به بیماری کرونا و رعایت دستور العمل های بهداشتی خاطرنشان کرد : انتخابات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعم از ضدعفونی کردن مکان های برگزاری ، وسایل و تجهیزات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ... انجام شد.

 محمد هاشمی در پایان با سپاس از تمامی اعضا و داوطلبان مشارکت کننده در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان و نیز عوامل اجرایی و نظارت ، مدیران شعب و سایر همکاران و دست اندرکاران این انتخابات ، اظهار امیدواری کرد همچنان شاهد حضور فعال و گسترده آحاد جامعه در برنامه های عام المنفعه و خیرخواهانه جمعیت هلال احمر استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار