به دنبال افشای عمکلرد برخی از مسئولان استان صورت گرفت
اگر مسئولی می‌گوید من از این کارها خبر ندارم بیاید آدرس این مراکز را به او بدهیم تا متوجه باشد در مجموعه او و در کارهایی که به دستگاه او ارتباط دارد چگونه عمل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰ 28 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: به دنبال هشدارهای روشنگرانه آیت‌الله سید محمد محمدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کرج، تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازن سرافراز جبهه‌های حق علیه باطل، آزادگان، همسران و فرزندان شهدای استان البرز در تماس با تابناک، حمایت خود را از آیت‌الله حسینی همدانی اعلام کردند.
خانواده معظم شهدا و ایثارگران البرز اعلام کردند که از این پس و تا رفع کامل مشکلات کلاس‌های به اصطلاح آموزش زبان و موسیقی و مراکز به اصطلاح فرهنگی و هنری، از ثبت‌ نام فرزندان خود در این مراکز خودداری می‌کنند.
همچنین این افراد که در میان آنها نام فرزندان تعدادی از سرداران شهید استان البرز نیز به چشم می‌خورد، تاکید کردند که برای رفع دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان البرز، هرگونه همکاری را خواهند داشت.
آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز گذشته در خطبه‌های دوم نماز جمعه شهرستان کرج تاکید کرده بود: الان در سطح شهر ملاحظه می‌کنیم که کلاس‌های به اصطلاح آموزش زبان به صورت مختلط برگزار می‌شود. وقتی که به مسئولین هشدار می‌دهیم توجهی نمی‌کنند.
خطیب جمعه شهرستان کرج بیان داشت: وقتی می‌خواهیم برای کارهای اسلامی و فرهنگی مثل برگزاری کلاس قرائت قرآن تبلیغ کنیم می‌بینیم تمام مراکز و جاهای تبلیغی را فروخته‌اند. به چه کسی فروخته‌اند؟ به کسانی فروخته‌اند و برای کاری فروخته‌اند که مسیر جمهوری اسلامی اصلا در آن مسیر نیست و هیچ مسئولی هم نظارت نمی‌کند.
آیت‌الله حسینی‌همدانی تاکید کرد: اگر مسئولی می‌گوید من از این کارها خبر ندارم بیاید آدرس این مراکز را به او بدهیم تا متوجه باشد در مجموعه او و در کارهایی که به دستگاه او ارتباط دارد چگونه عمل می‌شود.
تابناک تا ساعاتی دیگر متن کامل خطبه‌های نماز جمعه کرج که هشداری صریح به مسئولان استان البرز بود را منتشر می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار