کد خبر: ۸۶۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ 15 June 2020
پادیاب با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد اراضی صومعه سرا نشاء مکانیزه می‌شوند گفت: افزون بر ۱۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات برای خرید ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی پرداخت کرده‌ایم.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، چاه عمیق کشاورزی روستای بیشه گاه با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان شهرستان صومعه سرا امروز(دوشنبه، ۲۶ خرداد) مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

«احمد پادیاب» در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: برای افتتاح چاه عمیق بیشه گاه بخش مرکزی ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا افزود: با بهره برداری از این چاه ۷۷ کشاورز از مزایای آن برخوردار شده و حدود ۶۵ هکتار از اراضی تامین آب زراعی می‌شوند.


وی همچنین با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد نشاء در این شهرستان مکانیزه است گفت: افزون بر ۱۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات برای خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی پرداخت کرده‌ایم.

 

پادیاب از کاشت ارقام جدید «آنام» و «رش» در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: امسال علاوه بر توزیع ۲۰۰ تن بذر گواهی شده هاشمی وخزر، یک تن ارقام جدید از نوع مذکور به‌صورت آزمونه در این شهرستان کشت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار