کد خبر: ۸۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 31 August 2015


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از اجرای بزرگ‌ترین طرح آبرسانی این استان با 240 میلیارد تومان اعتبار به‌زودی در شهرستان رشت خبر داد.
خبرگزاری فارس: اجرای بزرگ‌ترین طرح آبرسانی گیلان در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کاظم لطفی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب این شهر اظهار کرد: سال گذشته طرح‌های آب و فاضلاب شهری با سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومان در استان آغاز شده و تا چهار سال آینده ادامه دارد.

وی از بهره‌برداری از 500 میلیارد تومان طرح‌های آب و فاضلاب شهری تاکنون در گیلان خبر داد و افزود: طرح‌های آبرسانی به شهرهای تالش، لنگرود و رودبار با 11 میلیارد تومان اعتبار به طور اضطراری اجرایی شده است.

لطفی با بیان اینکه بهره‌برداری از خط انتقال آبرسانی به شهرهای شرق گیلان آغاز شده است، تصریح کرد: بهسازی و بهره‌برداری از چاه‌های آب در لنگرود، رضوانشهر و لوشان و همچنین اجرای طرح‌های بازسازی، اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به مناطق مختلف استان با سرمایه‌گذاری 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان به اجرای طرح فاضلاب شهر لنگرود اشاره کرد و گفت: طرح مذکور به پنج مرحله اجرایی تقسیم شده و یکی از فازهای طرح فاضلاب لنگرود با اعتبار 8 میلیارد تومان به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به عملیاتی شدن 25 درصد از طرح فاضلاب شهر لاهیجان در سال 94، بیان کرد: در مدت چهار سال طرح فاضلاب شهری لاهیجان به طور کامل اجرایی می‌شود.

لطفی از اجرای بزرگ‌ترین طرح آبرسانی استان به‌زودی در شهرستان رشت خبر داد اظهار کرد: طرح مذکور با اعتبار 240 میلیارد تومان عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال در لنگرود اشاره کرد و یادآور شد: دو حلقه چاه با اعتبار 534 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در «لات محله» لنگرود به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه آبرسانی رینگ دو در شهر لنگرود با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: هفته دولت امسال بازسازی، اصلاح و شبکه توزیع آب آشامیدنی با اعتبار 3 میلیارد تومان در شهرهای مختلف گیلان افتتاح شده است.

لطفی به بهره‌برداری از خط انتقال آبرسانی شهرهای شرق گیلان اشاره کرد و گفت: طرح مذکور از چاه‌های فلمن سنگر تا شهرهای شرق دور استان اجرایی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار