کد خبر: ۸۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 02 September 2015

در مجمع فوق العاده هیات بوکس استان البرز با پیشنهاد رییس فدراسیون مقرر شد ، اداره کل ورزش و جوانان تکلیف ریاست هیات را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مجمع که روز چهارشنبه برگزار شد با رضایت اعضاء مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان استان البرز پس از کارشناسی و بررسی مشکلات و موانع موجود هیات بوکس البرز ، در مدت پانزده روز در خصوص بوکس استان تصمیم گیری نماید.

رئیس فدراسیون بوکس در این مجمع با ابراز تاسف از وضعیت بوکس البرز، گفت: متاسفانه بوکس البرز به جای رشد و پیشرفت در این سال ها درگیر مشکلات حاشیه بوده که این موضوع به هیچ عنوان از سوی فدراسیون پذیرفتنی نیست.

احمد ناطق نوری افزود: در شرایط فعلی باید پذیرفت به تنهایی حرکت کردن سودی برای هیات البرز نخواهد داشت و باید با فراهم کردن بستر مناسب از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشبرد بوکس استفاده کرد.

رییس فدراسیون ادامه داد: البرز در نزدیکی پایتخت قرار دارد و باید از این موقعیت به خوبی استفاده کرد ، اما تا به امروز نه تنها از این فرصت بهره نبرده بلکه اعتقاد دارم با بی تفاوتی در حال گذران عمر است.

ناطق نوری اظهار کرد: امیدوارم با درایت اداره کل ورزش و جوانان استان، بوکس البرز از بن بست حب و بغض ها خارج شود و بتواند با آرامش و دوستی به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه دهد ، کرج در زمان شهرستان بودن یکی از خوب های بوکس کشور بود اما بعد از استان شدن شاهد روند نزولی آن هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار