کد خبر: ۸۷۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۷ 23 July 2020

مسئول قرارگاه جهادی ارصاد اهواز در گفت و گو با تابناک خوزستان از اجرای مرحله ی دوم رزمایش بزرگ مردمی "لبخند حضرت" خبر داد و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در جامعه در دوران شیوع کرونا، گفت: در همین راستا مردم و خیرین اهوازی نیز هم پای دیگر مردم ایران به این سفارش رهبر انقلاب لبیک گفته و حضور جانانه ای در این رزمایش داشتند.

  

 مصطفی معلی گفت:  تعدادی از خانواده ها با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند و شماری دیگر نیز مشاغل خود را از دست داده و در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند، به همین جهت در راستای طرح مواسات و کمک های مومنانه اقدامات خوبی صورت گرفت و در مرحله ی دوم این رزمایش بیش از 1000 بسته ی معیشتی بین نیازمندان و محرومین حاشیه ی شهر اهواز در حال توزیع است؛  انتظار می رود خیرانی که در مرحله اول به میدان آمدند، در این مرحله هم پای کار باشند و از نیازمندان دست گیری کنند.

وی افزود: همچنین در این ایام، با یاری خداوند و همت جمعی از بانوان جهادی اهواز کارگاه تولید ماسک بهداشتی در مسجد الهادی آریاشهر راه اندازی شد که از این طریق ما توانستیم اقلام بهداشتی را نیز در بسته های حمایتی بگنجانیم. 

 

 

مسئول قرارگاه جهادی ارصاد اهواز همچنین از راه اندازی 2کارگاه خیاطی جهت اشتغال زایی بانوان خبر داد و اظهار داشت:  مشارکت زنان در فعالیت‌های اقتصادی علاوه بر این که باعث درآمدزایی برای خانواده های بی سرپرست یا بدسرپرست می شود به توسعه اقتصادی و تحقق شعار "جهش تولید" نیز کمک شایانی خواهد داشت.

 

 

به گزارش تابناک خوزستان خیرین و نیکوکاران محترم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب: 5859-8370-0630-2539 به نام کانون فرهنگی هنری نورالهادی واریز نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار