معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: گسترش گردشگری نیازمند توسعه زیرساخت های فرهنگی است. ‎
کد خبر: ۸۷۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 24 July 2020

مهدی رازجویان در جلسه بررسی و پیگیری پروژه‌های عمرانی کلاردشت، این شهرستان را یکی از شهرهای گردشگرپذیر شمال کشور دانست و اظهار کرد: شهرستان های گردشگرپذیر باید به جایگاه واقعی خود برسند تا خدمات مطلوب‌تری به مردم و مسافرین ارائه دهند.

ایسنا: وی با اشاره به اقدامات توسعه‌ای و مثبت اخیری که در این شهرستان صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد که شاهد حضور سرمایه‌گذاران بیشتری باشیم و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد جدی با متخلفین در این شهرستان باید تداوم یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره بر اهمیت احداث مجتمع فرهنگی در شهرستان کلاردشت، گفت: میزان سرانه‌ی فرهنگی و تفریحی این شهرستان با احداث مجتمع فرهنگی، افزایش و به سطح قابل قبولی خواهد رسید.

رازجویان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان های هدف گردشگری باید توسعه یابد، افزود: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در نهایت موجب ایجاد آرامش و آسایش بیشتری برای مردم این شهرستان می‌شود.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: شهرستان‌های غرب استان مازندران در ایام اخر هفته دارای جمعیت چند برابری می‌شوند لذا این شهرستان‌ها جهت توسعه زیرساخت‌ها نیاز به اعتبارات ملی بیشتری دارد.

وی ادامه داد: حضور گردشگران را باید به عنوان یک پتانسل اقتصادی دید و با یک نگاه و برنامه بلندمدت از این پتانسیل برای توسعه بیشتر مناطق گردشگرپذیر و افزایش رونق اقتصادی مردم آنجا استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار